Tein sitten päätöksen (kiitos vain Herkun ohjeille), että toistaiseksi pistän sivut ulos tällaisenaan. Eli poistin taustakuva hässäkän, kun en oikein tähän hätään keksinyt miten sen toteuttaisin ja toisekseen, nyt en ehdi sen kanssa leikkimään. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen siihen, että sain vähän omaa näköä kuvioihin mukaan.

Minkä takia sitten lime (=laimi)? Noh, oon aina ollut siinä suhteessa hapan tyyppi, että esim. jos mansikoita kesällä mainostetaan kojussa erittäin makeana, on se minulle ollut viesti, etten mene niitä ostamaan. Mun mielestä mansikoiden pitää olla vähän happamia. Olen aina, pienestä pitäen, tykännyt syödä punaisia viinimarjoja. Karviaisetkin piti syödä aina vähän raakana, vaikka vanhemmat vatsavaivoista varoittelikin. Omenoiden pitää olla vihreitä, koska ne yleensä on myös vähän happamampia. Senpä takia nykyinen työpaikka, jonka tunnusvärinä toimii ns. limenvihreä, on ollut sopiva. Muutaman työkaverit onkin vitsailleet, että mistä satun löytämään aina niin "meidän värisiä vaatteita" ja että "onko mulla joku personalshoppari ostamassa vaatteita", kun jotenkin aina sattuu silmään kaupassa tuo väri.

Toki, täytyy myöntää, mun todellinen intohimo on sininen. Sininen kaikissa värisävyissään. Se näkyi mun pukeutumisessa ja sisustamisessa vuosien ajan. Niin paljolti, että ihmiset rupesivat lyömään vetoa siitä, koska kyllästyisin koko väriin. Sitä ei ole tapahtunut, mutta olen oppinut "hyväksymään" muitakin värejä. Jopa vaalean punaista, jota en aikaisemmin uskonut pistäväni päälleni. Ajattelin aina, että olisin kuin pikku sika...  :)

Nyt on vähintäänkin aika mennä nukkumaan. Huominen on vielä suht iisi päivä, mutta maanantaina pitäisi olla viimeistään klo 7 menossa kohti Savoa. Edessä lähes neljän tunnin matka, joten univarastoa olisi kasvatettava työn aiheuttamien univelkojen jälkeen.

Ei muuta, kuin lauantai pakettiin. Sunnuntai huomenna. Ei kylläkään niin masentava kuin yleensä...  :)