Olen ollut vielä tämän päivän kotosalla parantelemassa flunssaa, mutta vointi on nyt kyllä vieläkin sellainen, etten usko huomenna töistä selviäväni. Täytyy siis mennä käymään vielä tänä iltana lääkärissä sairaslomaa pyytämässä. En olisi uskonut sanovani tätä ihan heti, mutta mulla alkaa olemaan oikeasti jo töihin vähän ikäväkin. Viime viikko oltiin lomalla, sitten sairastuin ja sen jälkeen on ollut todella tylsää. Kun ei oikein jaksa katsoa telkkariakaan, eikä pää tunnu toimivan edes sudokuiden tekemisessä. Mälsää!

Kissatkaan ei ole tänään viihtynyt mun kanssa, vaikka yleensä aina silloin kun ollaan kotona, makaavat kaikki sylissä tai edes vieressä. Ne olivat kyllä ihan aamusta sohvalla mun kanssa, mutta kun kolmannen kerran aivastin ja toiset raukat saivat sydänkohtauksen kesken uniensa, niin olen saanut olla ihan yksin tässä. Saisi kyllä joku niistä tulla sylkkyyn, kun paleltaa. Kissat on oivia lämminvesipulloja...  :)

Äsken piti muka-masennukseen syödä suklaata. Onneksi mies oli ostanut tuonne "karkkilaatikkoon" Fazerin sininen-Marianne suklaalevyn. Helpotti kummasti ja voin olla kaiken lisäksi vielä tyytyväinenkin itseeni: Söin vain kaksi riviä sitä!!

Pienistä asioista sitä ihminen voikin iloita...